wtorek, 27 maja 2014

Filet z kurczaka inaczej....

Kotleciki z pieczarkami i żółtym serem

Tym daniem "uwiódł" mnie mój Mężczyzna :) Pamiętam dobrze, jakby to było wczoraj - nasze czasy "randek" i wspólne gotowanie :) Zatęskniłam za tym daniem, a ponieważ kobietom przy nadziei podobno się nie odmawia ;) to Moje Kochanie dzielnie zajęło miejsce w kuchni a efekty były nieziemsko pyszne!!!

Składniki :

  • filety z kurczaka
  • 5 pieczarek
  • natka pietruszki
  • ser żółty
  • 2-3 jaja ( w zależności od ilości masy)
  • 2-3 łyżki mąki ziemniaczanej
  • przyprawy sól, pieprz
Filety z kurczaka pokroić bardzo drobno w kosteczkę, tak samo pieczarki i natkę pietruszki. 
Wszystko razem wymieszać w misce i dodać starty, na grubych oczkach ser żółty. Następnie dodać jajko/jajka i mąkę ziemniaczaną, aby skleić odpowiednio masę. Konsystencja musi pozwolić na tworzenie zwartych placuszków, które będą smażone.
Placuszki formujemy i smażymy na głębokim i mocno rozgrzanym oleju.
My zaserwowaliśmy te kolteciki w towarzystwie samodzielnie usmażonych frytek i sałatką z sałaty masłowej z pomidorami i cebulką. Przepis na frytki również jest dziełem mojej drugiej zdolnej Połówki, zatem pojawi się w innym poście.
Zachęcam wszystkich mężczyzn do gotowania, wszak nie ma nic bardziej sexownego ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz